|
|
دریافت از کیفیت خدمت حسابرسی و ابقاء حسابرسچکیده:تحقیق قبلی استدلال نمود که به منظور مدیریت مشتری در هنگام اتخاذ تصمیمات مربوط به ابقای حسابرس، مفاهیم گستردگی و کیفیت خدمات ارائه شده توسط حسابرس نسبت به شرکتهای حسابرسی رقیب از اهمیت بیشتری برخوردار است. در هر حال، عوامل کیفیت حسابرسی موثر بر ابقای حسابرس همچنان موضوع تحقیق است. این تحقیق رابطه میان مفاهیم کیفیت خدمت حسابرسی و ابقای حسابرس در فضای استعلام اجباری حسابرسی دولتهای محلی در ایالت استرالیایی نیو سوت ولز را بررسی می کند. این فضا بر محدودیتهای نگهداری نامحدود و هزینه های بالای تغییر حسابرسان که در مطالعات قبلی درمورد ابقای حسابرس در فضای استعلام اختیاری وجود داشته فائق آمده و در تمایل و شواهد رضایتمندی شورا از کیفیت حسابرسی، نرخ بالایی از ابقا را داراست. ما از یک تحقیق پرسشنامه ای شامل 48 ویژگی کیفیت خدمت حسابرسی استفاده شده که از ادبیات کیفیت خدمت حسابرسی استخراج شده است. این پرسشنامه ها بین افراد حرفه ای و حسابرسان داخلی شوراهای محلی سرتاسر نیو سوت ولز توزیع شد. ما بخاطر رضایت شورا از کیفیت حسابرسی فرض می کنیم که میان کیفیت خدمت حسابرسی دریافتی و ابقای حسابرس رابطه ای مثبت وجود دارد. برای آزمون فرضیه در رگرسیون لجستیک امتیازهای عامل را ایجاد می کنیم و بدین ترتیب شواهدی بدست آمده حاکی از آنست که عوامل کیفیت خدمت حسابرسی بالاتر رابطه (از طریق ابعاد تخصصی) و کیفیت خدمت (از طریق پاسخگویی به ابعاد موردنیاز مشتری) با ابقای حسابرس رابطه دارند و از سوی شرکتهای حسابرسی برای ارتقاء تعهد مشتری و احتمال ابقای خود بعنوان حسابرس مسئول بسیار حائز اهمیت است. کلمات کلیدی: کیفیت خدمت حسابرسی، ابقای حسابرس، استعلام اجباری حسابرسی، حسابرسی دولت محلی، تعهد رابطه در خدمات حرفه ای
:: برچسبها:
کیفیت خدمت حسابرسی ,
ابقای حسابرس ,
استعلام اجباری حسابرسی ,
حسابرسی دولت محلی ,
تعهد رابطه در خدمات حرفه ای ,
Perceptions ,
Audit Service Quality ,
Auditor Retention ,
مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه فارسی ,
مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه ,
مقاله انگلیسی حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1395 |
نظرات ()
|
|
|
|
|